کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Lumia 1020 بهترین گوشی ویندوزی


شبکه اجتماعی فلیلکر گوشی Lumia 1020 نوکیا را به عنوان محبوب‌ترین گوشی مبتنی بر سیستم‌‌عامل ویندوز فون معرفی کرد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از موبنا، آمارها نشان داده که دوربین‌های قرار گرفته روی گوشی‌های موبایلی که توسط شرکت‌های فنلاندی تولید شده، بالاترین جایگاه را در میان گوشی‌های ویندوز فون برای ارسال عکس روی شبکه‌های اجتماعی به خود اختصاص داده‌اند.
بر این اساس گوشی‌ 1020 نوکیا با دوربین 41 مگاپیکسلی در رده بهترین گوشی‌های دوربین‌دار دنیا قرار گرفته است.
از سوی دیگر گوشی Lumia 1520 با دوربین 20 مگاپیکسلی و فناوری PureView جایگاه بعدی را در شبکه اجتماعی فلیکر به خود اختصاص داده است.
گوشی‌های دوربین‌دار نوکیا همیشه محبوبیت زیادی از گذشته داشته‌اند و این شرکت فنلاندی را می‌توان یکی از پیشروان صنعت تولید این مدل گوشی‌ها به حساب آورد.
گزارش‌ها حاکی است فقط 8.5 میلیون تصویری که روی فلیکر بارگذاری شده توسط N95 نوکیا بوده که قدمت بیشتری از آی‌فون اپل با مروگر HTML و GPS دارد.
فلیکر یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های اشتراک گذاری تصویر و ویدیو، خدمات وب و جوامع آنلاین است که بوسیله ludicorp در سال ۲۰۰۴ ایجاد و در سال ۲۰۰۵ بوسیله یاهو خریداری شد.
این سایت علاوه بر این که امکان اشتراک گذاری تصویر را فراهم می‌کند، بسیاری از وبلاگ نویسان از این تصاویر به صورت وبلاگ استفاده می‌کنند. یاهو در ژوئن ۲۰۱۱ گزارش داد که فلیکر تا به حال در مجموع ۵۱ میلیون عضو ثابت و ۸۰ میلیون بازدیدکننده منحصربه‌فرد دارد. اواسط تابستان ۲۰۱۱ مجموع تصاویر فلیکر به شش میلیارد رسید و همواره در حال افزایش است. برای دسترسی به عکس‌ها و فیلم‌های فلیکر، نیازی به بازکردن حساب کاربری نیست، اما برای اشتراک گذاری باید در فلیکر حساب کاربری باز کرد. در فلیکر می‌توان با یک دستگاه تعداد نامحدودی حساب کاربری باز کرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18157 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/09/12 تعداد مشاهده: 1741
کلید واژه ها: ,
سافت گذر